سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایستگاه مترو مولوی افتتاح شد


 

  • ایستگاه مترو مولوی افتتاح شد

    به گزارش همشهری آنلاین، ایستگاه مترو مولوی دقایقی پیش با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و برخی اعضای شورای اسلامی شهر تهران افتتاح شد و دو رام قطار جدید به بهره‌برداری رسید.

    ایستگاه مترو مولوی در خط 7 مترو قرار دارد و پیش از این مدیران شهری وعده داده بودند متوسط هر ماه یک ایستگاه جدید افتتاح خواهد شد؛ ایستگاه مولوی یازدهمین ایستگاه در خط 7 محسوب می‌شود.

    خط 7 مترو، با 22 ایستگاه، 27 کیلومتر طول دارد و تاکنون ایستگاه‌های میدان صنعت، شهید نواب‌صفوی، تربیت‌مدرس، رودکی، کمیل، بریانک، هلال‌احمر، مهدیه، میدان محمدیه و بسیج از این خط افتتاح شده است.

    مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو، در حاشیه افتتاح ایستگاه مولوی، با اعلام خبر ورود دو رام قطار به خطوط متروی پایتخت گفت: امروز هم‌زمان با افتتاح ایستگاه مولوی دو رام قطار نیز وارد ناوگان می‌شود که یک قطار در خط 3 و قطار دیگر در خط 7 فعالیت خواهند کرد.

    فرنوش نوبخت با بیان این که با ورود یک قطار جدید به ناوگان خط 3 مترو، تعداد قطارهای این خط به 19 قطار می‌رسد، تصریح کرد: سرفاصله خط 3 نیز به 7 دقیقه خواهد رسید.

    وی افزود: یک قطار نیز به خط 7 مترو اضافه می‌شود که البته یک قطار دیگر به علت نیاز به تعمیرات از خدمات‌دهی در این خط خارج می‌شود. تعداد قطار برای این خط با سرفاصله 10 دقیقه است اما اگر تعداد ایستگاه‌ها بیشتر شود باید نسبت به ورود قطارهای جدید به این خط اقدام کنیم.